BYTTE, RETUR, FRAKT OG ANDRE KJØPSBETINGELSER
Nedenfor kan du lese om:
- Retur og bytte - 30 dager åpent kjøp
- Frakt og leveringstid
- Øvrige kjøpsbetingelser som gjelder for kjøpet ditt
Retur og bytte - 30 dager åpent kjøp
Hvis du benytter din angrerett og benytter returetiketten som følger med i pakken, vil du bli belastet med kr 69,- i returporto uansett pakkens størrelse og antall varer.
Dersom du mottar bestillingen din i flere forsendelser, kan du sende hele din bestilling samlet i retur. Returnerer du bestillingen i flere forsendelser, vil du bli belastet med 69,- pr returforsendelse.
Dersom du skulle angre kjøpet har du selvfølgelig full returrett, også ved bytte. Forutsetningen for retur er at du returnerer varene innen 30 dager fra du mottok leveringen. Alle varene må være i samme stand som da du mottok pakken. De skal ikke være brukt, vasket eller skadet/påført flekker, lukt o.l. Alle merkelapper må være på, badetøysunderdeler har beskyttelsestape og kan derfor sendes i retur, gitt at tapen er inntakt.
Du kan ikke returnere/bytte truser, strømper, strømpebukser, sokker, body/shapewear, munnbind o.l - dette pga hygiene.
Bytte av vare eller størrelse
Benytt returskjemaet som lå vedlagt i pakken (på baksiden av følgeseddelen). Kryss av for hva du returnerer og skriv på hva du ønsker å bytte det til, og vi vil sende deg byttevaren(e) så snart som mulig. Kjøpesummen for de returnerte produktene vil bli tilbakeført til din konto, Vipps eller Klarna. En faktura med 14 dagers forfall vil bli sendt til deg sammen med byttevaren(e).
Slik gjør du både ved ren retur og bytte:
- Du sender din retur i samme emballasje som varene kom i.
- Fyll ut returskjemaet som ligger vedlagt i forsendelsen og legg ved.
- Fest deretter returetiketten på utsiden av pakken.
- Lever retursendingen inn på ditt lokale utleveringssted (Helthjem eller Posten/Bring - den fraktleverandøren du valgte ved bestilling).
- Be gjerne om kvittering for innlevert sending.
Vi behandler returer fortløpende etter ankomst, og du mottar en mailbekreftelse så snart din retur er behandlet.
Dersom du har benyttet deg av bonuspoeng som betaling vil ikke bonuspoengene dine bli refundert ved en eventuell retur.
Frakt og leveringstid
Normal leveringstid er 2-5 virkedager. Vi sender pakke med hjemlevering/til hentepunkt for 69,- NOK. Varene blir levert direkte til din adresse eller til ditt nærmeste hentepunkt.
Er varen utsolgt - ikke fortvil. Er det en basevare bestiller vi den til deg fra leverandør, men leveringstiden blir mellom 5-14 virkedager lengre.
Vi har nesten alle varer på lager. Om dette ikke er tilfellet og vi må dele opp forsendelsen, betaler du selvfølgelig ingenting ekstra. Du får alltid en bekreftelse på e-post når din ordre blir ekspedert, som gir deg all nødvendig informasjon vedrørende din leveranse.
Forsendelse
Det er ditt ansvar å sørge for at den adressen du oppgir ved bestillingen er korrekt.
Dersom varen er skadet ved levering må du gi oss melding om dette snarest mulig. Bruk e-post og beskriv skadene nøye: support@underverker.no
NB! For uavhentede pakker eller brev som sendes i retur blir du belastet kr 250,- for kostnaden av frakt, returfrakt og administrasjon.
ØVRIG KJØPSBETINGELSER
Betaling
I kassen velger du hvordan du vil betale
- Betale med kort - velg mellom Visa eller Mastercard.
- Betal med faktura fra Klarna - betal om 30 dager (gebyrfritt).
- Delbetaling med faktura fra Klarna - betal i ditt eget tempo.
- Betale med Vipps.
Priser
Alle priser som er oppgitt er inklusive 25% moms. Endres momsen, skatter eller andre avgifter, forbeholder vi oss retten til å endre våre priser tilsvarende. Vi tar forbehold om eventuelle feil som kan oppstå grunnet teknisk svikt.
18-års aldersgrense
Du må ha fylt 18 år for å handle hos underverker.no. Den som er registrert som kunde hos underverker.no er ansvarlig for betaling av de ytelser vi leverer. Ansvaret omfatter også andres bruk/tilgang til din konto ol., herunder uvedkommendes bruk, så fremt det ikke kan påvises at uvedkommendes bruk er muliggjort gjennom uaktsomhet fra vår side.
Reklamasjon og avhjelp
Du har rett til å reklamere, les hvordan her.
Endring i vilkårene
Vi forbeholder oss retten til å endre disse vilkårene, for eksempel som følge av endringer i lovgivningen.
Taushetsplikt
Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon, og spres ikke under noen omstendigheter videre til utenforstående eller tredjepart.
Svalbard
Det koster ikke noe i tillegg for sendinger til Svalbard.
Markedsføring
Kjøpers adresse, e-postadresse og telefonnummer kan etter nylig kjøpsaktivitet eller ved aksept fra kjøper, benyttes i markedsføringsøyemed. Avsender av markedsføring vil utelukkende kunne være Underverker AS, samt søster, datter eller morselskap av Underverker AS. Kjøpers opplysninger vil ikke bli gjort tilgjengelig for andre parter enn overnevnte.
Har du spørsmål?
Ikke nøl med å ta kontakt - vi gleder oss til å høre fra deg, og deler veldig gjerne vår erfaring med deg.
E-post: support@underverker.no